۳

یکشنبه بهم زنگ زد که میخواهی چکارکنی میایی یا نه ؟ گفتم نه  مگه مریضیم اینجا داریم کار میکنیم زندگی میکنیم بریم شیرازچکار کنی بشینیم تو خونه نگاه هم کنیم  

که اونم عصبانی شد و گفت پس تکلیفت رو روشن کن گفتم من تکلیفی ندارم دارم زندگیم رو میکنم تو بلند شو بیا سر خونه زندگیت  

هر روز زنگ زنگ که چی شد چیکار میخواهی بکنی من نمیام خونه پاشو بیا شیراز منم کوتاه نیومدم تا اینکه به گوش مامان بابام رسید که م تنهام مامانم بیچاره از شیراز اومد پیشم که زن تنها توی یه شهر غریب بلایی سرش نیاد  

یه روز زنگ زد که مامانم گوشی رو برداشت و اونم شروع کرد به گفتن اینکه دخترت خرابه به درده من نمیخوره و دیگه فحش بابای من که بزرگه فامیله و همه احترامش رو دارن داد و گفت آقای (الف) کو خونده مال بابای منو بخوره از طریق مهریه دخترش مامانم که داشت غش میکرد و تا میتونست جوابش داد  

من موندم چرا بعضی مردها امثاله شوهرم عقله کوچیکشون رو بکار نمیندازن که این ز تو تو بغله تو خوابیده از اول که دختر بوده چجوری میتونی تهمت زن خراب به زنهاتون بزنینبرا اینکه دلیل قانع کننده ای داشته باشن ( بعدها سر فرصت دلیل اینکه به من زن خراب میگفت رو مینویسم)  

خلاصه از فرداش زنگ میزد که زود باش خونمو خالی کن مامان جمعه از آمریکا میاد بهش مه چیز ومیگم زود باش خونه رو خالی کن  

عصر همون روز رفتم وکیل گرفتم برای انجام کارهام که وکیلها هم گلوشون گشاد و اول قرارداد رو باید امض کنی  

وکیل  گفت اول از خونت یه صورتبرداری مکنیم که فردا نگه چیزی دزدیدین بعد در و ببند و برو خونه خواهرت خلاصه 500 هزار تومان گرفت فقط برای یه ساعت که مامور آورد و لیست تمامی وسایل رو که از شب قبلش خودمون نوشته بودیم چک کرد و رفت  

الان فقط از یه کار خودم پشیمونم شوهرم آبجو داشت تو یخچال و کمد که هر چی  دور و بریها گفتن بزار صورتجلسه بشه خودم گفتم نه گناه داره شوهرم بره زندان ( که ای الهی این دل من له بشهههه) 

عصر همون روز شوهرم زنگ زد که خونه رو خالی کردی یا نه ( ننگ و شرم به  همچین شوهری که اینجوری حرمت زنش رو که زیر یه سقف 4 سال زندگی کردن رو میبره)  

منم گفتم آره برو از وکیلم کلید خونت رو بگیر در ضمن بدبخت من عارم میشم تو خونه آدم ثیفی مثله تو حتی توالت برم... 

تو اون مدتی که تنها بودم این نامرد یه روز زنگ زد به  من که من شیرازم میایی یا نه گفتم نه ولی نگو دروغگوی عوضی همینجا بوده ظهر که از سرکار رفتم خونه دیدم پاسپورت و لب تاب و دفتر خاطرات و دوربین دیجیتالم رو برده ...

نظرات 2 + ارسال نظر
آرشیو کامل کارتون های قدیمی پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:47 ق.ظ

فروشگاه اینترنتی پارساشاپ ( www.parsashop.com ( بعنوان زیباترین فروشگاه اینترنتی در ایران ، آمادگی خود را برای تبادل لینک با تمامی سایت ها و وبلاگ های با بازدید مناسب اعلام می دارد.

محصولات متنوع و کمیاب از جمله :
عطرهای خوشبو و فانتزی ، کارتون های نایاب قدیمی ، نرم افزارهای آموزشی ارجینال ، مستندهای استثنائی و فوق العاده ، فیلم های جدید و جذاب و ...
در این فروشگاه عرضه می گردد.

در صورت تمایل به تبادل لینک نام فروشگاه را با عنوان :
آرشیو کامل کارتون های قدیمی
و با لینک :
www.parsashop.com
لینک نموده و متعاقبا اطلاع دهید تا لینک شما نیز در سایت قرار گیرد.

موفق باشید.
مدیریت پارساشاپ
www.parsashop.com

پرستش شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:54 ق.ظ

می دونم چی میگی عزیزم
مردا خوب از این تهمت ها میزنند
شوهر منم تا تقی به توقی میخوره همین حرفو به من میزنه ۱ساعت بعدش خودشو لوس میکنه منت کشی میکنه به خاطر شهوتش منم اسیر شدم ولی از طلاق می ترسم
خدا به همه کمک کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد