۷

در مورد سند زمینم بگم این زمین رو پدرم موقع ازدواج به هر کدوممون داده من هم ری حساب دوست داشتن و اینکه زن تو زندگی نباید من من کنه و زن و شهر یکی هستن سند رو داده بودم دست شوهرم 

بعد از اینکه دیدم تو این جریان سند رو نمیده و تهدید هم میکنه رفتم شیراز و روی پروندم نامه گذاشتم که به جز خودم هیچکس حق اینکه با قولنامه یا امضا یا هر سندی بتونه انتقال سند بده 

دو نوبت هم آگهی زدم روزنامه خبر که این سند مفقود شده  

هفته پیش بهم زنگ زد ن که خانم فلانی یه خانمی با قولنامه اومده و امضا و اثر انگشت شما هم پای قولنامس و فروختین  

دوباره یه شوک بهم وارد شد همون موقع مرخصی گرفتم و رفتم شیراز فرداش رفتم پرونده رو دیدیم که البته مشاور حقوقی با کلک تونسته بود یه کپی از قولنامه رو ازشون بگیره  

دیدم بلهههههه شوهرم ازقول من زمین رو فروخته خریدار هم خواهرشههههه شاهد ها هم خواهر شوهرامن اثر انگشت و امضا من هم هست فقط امضام معلوم بود جعله ولی اثر انگشت رو شک داشتم شاید این نامرد تو این مدتچند سال از من گرفته بوده  

خلاصه با داداشم تو داداگاه این ور برو اون ور برو تا تونستم شکایت بدیم بعد هم منو فرستادن کارشناس آگاهی برای انگشت نگاری که هم انگشت زدم هم امضاو همدست خط 

به اونها هم زنگ زدن که اصل قولنامه رو بیارن فقط از خدااااااا میخوام که ثابت بشه اینها جعل کردن تا رسوا بشه آخی من دیگه هیچی ندارممممم همه امیدم بود که این زمینه فروش بره یه خونه رهن کنم  فقط ای خدا خودت جای حقییییی حتی اگه انگشت من هم باشه خودت میدونی با تقلب این کا ر رو کردن  

آخه چرا این پولدارها طمع کارترن شما که به قوله خودتون تو شیراز ازپولداری مشهورین چرا برای 1000 تومان دارین میمیرین چرا حق من که یه زن تنها هستم رو میخورین  

جالبه شوهرم خواهرم خیلی محترم هفته پیش شوهرم بهش قول داده بود و زده بود روی قران که سند رو این هفته میدم به شما و بدین به زنم  

حالا که شوهرم خواهرم بهش گفته مرده حسابی چرا اعتبار منو خراب کردی ؟؟؟ در اومده گفته به خدا من خبر ندارم حتما صنم فروخته  به خواهرم  وپول گرفته  

ببینید تو رو خدا من چه بدبختم اونم به خاطره این آدمهای پول دوست 

حالا هم شیراز یه وکیل گرفتم 5/2 میلیون گرفته دنبال کارام باشه و این هفته جواب آگاهی میاد ای خدا تو خودت جای حقی من که دستم کوتاهه

نظرات 1 + ارسال نظر
پرستش شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:42 ب.ظ

این پستت رو که خوندم اشکم در اومد
یاده حماقت خودم افتادم
در طول یک سال ۱۰ میلیون پول رو دو دستی تقدیمش کردم که برام زمین بخره ولی همه رو به نام خودش زد و گفت من و تو نداره و زمانی که ۴ برابر قیمت فروخت فقط ۱ میلیون به من داد
خدا نسل این مردا رو از روی زمین برداره و دل ما زنا رو یه کم سنگ کنه

تو هم که بدتر از منی فقط عزیزم سعی کن از این به بعد سیاست داشته باشی که یه موقع سرت کلاه نره البته همه مردها هم مثل هم نیستن شانس ما این شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد