۱۲

موندم ما که داریم طلاق توافی میگیریم دیگه چرا اینقدر کارمون رو گیر میدن هفته پیش بهمون گفتن یکشنبه این هفته بیاین تا آقای (و) امضا کنه بعددوشنبه یا سه شنبه برین دادگاه پیش آقای(د) تا پرونده رو بخونه و بفرسته برای تجدید نظر بعدش ارجاع میدن به ما بعدشششش ما تصویب میکنیم طلاق رو ومیفرستیم محضر 

روز سه شنبه بهم نامه دادن برای آزمایشگاه اصلا هم نگفتن ی بیار منم گفتم خوب یکشنبه که رفتیم شورا نامه آزمایشگاه رو هم میدم ، اول از همه بگم تو این جریان طلاق پامون جایی نبوده که نرفته باشه هیچوقت فکر نمیکردم یه روز مجبور بشم برم پزشک قانونی برای طلاق، آدم روحیه اش خیلی خوبه میری تو صف میبینی نامه ها همش برای جسد هست والبد شکافی باهر بدبختی بود آزمایش دادم و جوابش رو هم گرفتم و گذاشتم تو کیفم به خیال اینکهروز یکشنبه ببرم شورا، دیروز صبح مرخصی ساعتی داشتم برای کاری و نزدیک همن شورا بود گفتم من که تا اینجا اومدم برم برگه آزمایش رو بدم نامه رو دام گفتم ما فردا با شوهرم میاییم برای امضا گفتن نههههههه کجا فردا تازه الان که جواب آزمایش رو آوردی باید چندروز ازش بگذره شما پنجشنبه یه زنگ بزن بهت بگیم هفته دیگه کی بیای،میگم خانم چرا اون هفته نمیگی که باید آزمایش بیاد رو پرونده و چند روز بگذره میگه من یادم رفت تازه الان که جواب آزمایش اومده یعنی پرونده باید بررسی بشه 

دیدم اینها هم زبون نمیفهمن و برگشتم خدا میدونه کی طلاق بگیرم یا اینقداینا لفتش میدن اونم پشیمون میشه 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

چیزی که بدتر از همه روح آدم رو خراب میکنه دیدن موارد متعدد طلاقه که یه چند موردی که دیروز دیدم رو میگم: 

یکیش یه زنه تقریبا 20 ساله بود که شوهرش هم 22-23 داشت و لباس کار تنش بود اومده برای طلاق و مراحل آخرش بود بیچاره دختره حامله هم بود تعجب کردم خوب ان بدبخت بعد طلاق چکار کنه چرا؟؟ چون شوهرش عین خیالش نبود خانمه مسئول اونجا بهش میگه پوله سونوگرافیهاش رو بده گناه داره با کمال پررویی میگه من ندارمممم من باید الان 130 هزار تومن قسط بدم ، خانمه میگه گناه داره بیچاره خوب زنتهههه تازه بیمه بعدان بهت میده در آورده یه 20 هزار تومن داده انگار میخواسته صدقه بده ، بعد خانمه میگه خوب الان برین پاسگاه و با مامور برین تا زنت جهیزیش رو برداره میگه من وقت ندارم کار دارم ، بهش میگه مگه 1 ساعت بیشتر کار داره  میری الان پاسگاه حالا زنت هیچی نمیگه پرر نشو 

اینجاست که فهمیدم مردا همشون همینن ( البته استثنا هم داره) حالا که دیده زنش دستش به جایی بند نیست اینجوری هار شده والا اگه مثلا کارشون گیر زنشون بود ک میشدن عینه موش 

------------------------------------------------------------------------------------------------------ 

یه مورد دیگه زن و مرده برای طلاق اومده بودن سر خونه دعواشون بود مرده همچییه مشت زد تو صورت زنه که خون از بینی و دهنش زد بیرون اینم یعنی یه مره دیگه 

یه مورده دیگه یه خانم 22 ساله بود شوهرش 6 ماه اونو با یه بچه ول کرده بود رفته بود ناکجا آباد 

 

خیلی موردها تو این مدت دیدم و همش هم این زنه بوده که بی کس و بی زور مجبور میشه پناه بیاره مثلا به شورا یا دادگاه و الا تو این مدت ندیدم یه مرد بیاد و اظهار عجز بکنه از دست زنش و طلاق بخواد همش زن بوده که اومده زنه با یکسال ازدواج بوده تا 20 سال از ازدواجش گذشته ، همش باعث تاسفه ، برای خودم هم متاسفم خیلی زیاددددددد یه زمانی کرم فقط خوندن مجله ای خانواده و روزهای زندگی و راه زندگی بود و همیشه صفحه طلاق و همسر دوم بودم رو میخوندم فکر نمیکردم راه خودم هم همین بشه 

شوهرم این مدت چند بار اومده پیشم که اصلا به خونوادم نگفتم چون بالاخره به شعوره خونوادم توهین میشه بگم اومده باهام حرف زده ، بهم میگه تو اگه منو دوست داری باید الان ساکت رو برداری بیای با من بریم شیراز زندگی کنیم کاری هم به کسی نداشته باش و جلوی خونوادت وایسا ، انگار که من مثلا خونوادم رو از سر راه آوردم بعد از اینکه این همه تنشون لرزیده بگم خونواده ببخشید زحمت دادم من رفتم اونم چی مهریم رو دادم دارم میرم که یکسال دیگه برگردم !!!! 

گفتمش نه اصلا تو اگه شهامت داری و همش دم از عاشقی میزنی بیا بگو ای زن عزیز من برای اینکه بهت ثابت کنم دوست دارم مهریت رو برمیگردونم ، اینو که نمیگی رفتی زمین رو هم فروختی ، میگه من که پول زمین گیرم نیومده از عمدا این کار رو کردم تا بابات رو زجر بدم ، 

همینه دیگه وقتی درگیری میشه دیوار خونواده زن کوتاهه گرچه دادشم یه بار همچین گوشمالیش داده که تو محل کارش آبرو نداره حالا بقیه حسابش هم برای بعده فکر کرده الان ساکتن ترسیدن از طلاق ، یه چیزه دیگه که بهم گفت ولی جوابش ندادم و گفتم باشه این بو میگه بعد از طلاق با هم دوست میمونیم خودم برات خونه اجاره میکنم همه کار برات میکنم ( این حرف معنیش چیه؟؟؟)  

مرده دیگه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
شبنمکده یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:59 ق.ظ http://www.abaei.persian.ir

مواظب باش

oops یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:50 ق.ظ

با عرض درود فراوان به شما دوست عزیز
امروزه درجهان یکی از بهترین و ساده ترین و پر درآمد ترین کارها، کسب و کار اینترنتی است که روش های متفاوتی دارد
ما میخواهیم خلاصه داستان کارمندی که از این راه میلیاردر شد را برایتان بازگو کنم
در امریکا کارمندی روزانه وقت کمی را صرف آپدیت کردن وبسایت خود میکرد و تبلیغات گوگل را در سایت خود قرار داده بود و درآمد کمی از این طریق به دست می آورد روزی با خود فکر کرد که اگر وقت بیشتری را صرف وبسایتش کند میتواند پول خیلی بیشتری به دست بیاورد او از کارش در اداره استعفا داد و روزانه 6 الی 7 ساعت کار میکرد و بقیه وقتش را به خوش گذرانی می پرداخت و پول کلانی را از این راه به دست آورده بود
........................................
حتما با خود میگویید او درخارج کشور بوده و در ایران چنین چیزی امکان ندارد!!! اما نه اینطور نیست ما به شما دو سیستمی را معرفی خواهیم کرد که ایرانی های داخل کشور از آن درآمد کلانی به دست آورده اند و پرداخت پول توسط این شرکت ها تضمین شده است درضمن این شرکت ها 100% قانونی هستند و دارای مجوز از جمهوری اسلامی ایران میباشند
1- سیستم کلیکی: گروه اوکسین ادز یکی از معتبرترین این شرکت ها می باشد که نحوه کار در این سیستم به این گونه است که شما پس از عضویت باید بنرهای این سایت را در وبلاگتان قرار دهید و به ازای هر کلیکی که روی بنرها می شود مبلغی که از طرف سایت تعیین شده دریافت خواهید نمود
توجه نمایید که شرکت رفاه گستر جنوببه شماره ثبت 24516 پرداخت کلیه وجوه را ضمانت می نماید.
به اطلاع شما می رسانیم در جهت تشویق شما سروران گرامی سیستم اوکسین ادز جشنواره تابستانه از اول تیرماه به مدت یکماه برگزار می گردد که کارکرد کلیه اعضاء 50 درصد بیشتر محاسبه خواهد شد.
بعنوان مثال اگر شخصی در طول یک ماه 100 هزار تومان درامد کسب نماید 50 هزار تومان هم به پورسانت وی اضافه خواهد شد و مجموعا 150 هزار تومان دریافت می نماید.
این فرصت طلایی را از دست ندهید
لینک عضویت سریع:
http://www.oxinads.com/?i=22810
http://www.oxinads.com/?i=22810
2- سیستم فروش محصول و دریافت پورسانت: ایران مارکت سنتر بزرگترین گروهی است که در این زمینه فعالیت دارد نحوه کار در این سیستم بدین گونه است که شما پس از عضویت برای فروش محصولات یک کد دریافت میکنید که میتوانید از هر روشی که دوست دارید محصولات را بفروشید و به صورت درصدی پورسانت خود را دریافت نمایید
لینک عضویت سریع:
http://www.iranmc.org/AdsAffiliate.php?AdsID=18545
http://www.iranmc.org/AdsAffiliate.php?AdsID=18545

www.montazermec.blogsky.com یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:00 ق.ظ

www.montazermec.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد