۶

فرداش رفتم شورا وکیلم هم نمیدونست من از طریق شورا اقدام کردم همون شب بهم گفت من 400 میگیرم و دنبال کارای شورا  میرم که گفتم باشه خبرتون میدم 

از شورا به شوهرم زنگ ردن و اومد جالبه تو اتاق 5-6 تا مرد نشسته بودن که زنهاشون مهرشون رو اجرا گذاشته بود ن و درمونده نشسته بودن فقط گردن شوهر من بالا بود همونجا دوتا حرف گنده بهش زدم که به رگه غیرتش برخورد و بلند شد گفت آقا من کجا رو امضا کنم تا راحت بشم که آقای محترم شورا گفتن فردا بیاین شوهرم رفت بیرون گفتم آقا ی و دیدین گفت طلاق میخواد نه اینکه فردا بیاد بزنه زیرش گفت نه خواهرررررررر  حواسم هست 

فرداش دوباره رفتیم شورا که امضاها صورت گرفت ولی گفتن باید برین مشاوره با بدبختی رفتم که خانم محترمه وقت داده برای دوم تیر  تازه خدا کنه با یه جلسه تموم بشه چون میگن 3 نوبت باید بریم اونم معلومه براپولشه دیگه آخه کسی که توافقی طلاق میخواد مشاوره برای چیشه!!!! 

  

دوباره برگشتم خونه فقط قرار شد فرداش برم جهیزیه ام رو بردارم 

فرداش با زن داداشم رفتم مادر شوهرم هم بود همچین قیافه هم گرفته بود ولی من باهاش سلا م و احوال پرسی کردم  

موقعی که وسایل رو بر میداشتم خیلی گریم گرفت چون با هزار ذوق وسیله هام رو چیده بودم همیشه زنی بودم که تمیزترین خونه رو داشتم هر کس میومد خونه ما با ذوق میرفت وسایله آشپزخونه رومیدید و ذوق میکرد ولی حالا باید همش جمع میشد 

موقعی که گریه کردم شوهرم هم گریه میکرد بعد مادرش بهم گفت اشکال نداره طلاق بگیرین بعد دو ماه دلتون برای هم تنگ میشه  شاخ در آوردم!!!!!!! 

همه وسایل جز جهیزیه ام بود بعد مادرش گفت یعنی پسره من هیچ نداره؟؟؟؟؟؟ منم گفتم اگه هر چیز ماله اونه بردارین تازه من وسایلی که برامون کسی کادو آورده بود رو بر نداشتم  

فقط دوتا صندلی گردون بود که یکیش رو خودم خریده بودم یکی  شوهرم هر کدوم هم 150 هزارتومان خواستم مال خودمو بردارم شوهرم گفت کو فاکتورش که گذاشتمش زمین  

وسایلم رو با یه کامیون بردم خونه خواهرم یعنی همه عشق و زندگیم  قاطی شد زیر دست و پا........

نظرات 1 + ارسال نظر
پرستش شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:43 ب.ظ

عجب مادر شوهری
چه خوش خیاله
چرا صندلی رو گذاشتی می کوبیدی تو سرش تا یه کم حالش جا بیاد

آخه مشکله من اینه که اصلا اهل جیغ و داد نیستم همیشه دوست دارم همه چیز با آرامش تموم بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد